Inspiration!!

Publicerat: 2010-09-29 Kl: 20:51:48 | I kategori: Allmänt

Halloj alla härliga läsare!

Jag skulle vilja ha lite inspiration till mitt skrivande här i bloggen - jag tycker mestadels att det är kul och gillar att skriva och ge min åsikt och tanke om olika saker!

Så nu undrar jag vad NI vill se mer eller kanske mindre av i bloggen?? Vad som helst :)

Mer information om någon av våra hästar? Träning? Mer ingående fakta om något specifikt?
Något om mig eller resten av familjen? Bakgrund? Framtid?

Vad som helst som intresserar just er alltså :D Ser fram emot många nyfikna frågor/ ideer..


Ross
Pappas underbara vovve tog en tupplur i höet tidigare i sommras..
Kommentarer
Postat av: Sabina :)

Hej madde! :D Haha va söt ross är! Ska du inte en söt bild på råttan också? :D ( Buffy) :D

2010-09-30 @ 11:31:22
Postat av: fia

skulle villja läsa lite hur träningen/utbildningen/vidareutbildning är upplagd för ridskolehästarna.

Utbildningsnivån på dom och vad dom presterat ute på tävlingsbanorna.:)

2010-09-30 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0