Grattis alla bronsmedaljörer!

Publicerat: 2010-09-27 Kl: 21:21:02 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Ja i helgen så var det då DM. Tre treor blev det från MRK. I lördags så kom Elin Friberg på vår ridskoleponny Ronjah trea i DM för ridskoleryttare i dressyr. Därefter var det dags för Olivia Eriksson på sin ponny Murmaids Sisco som red dressyr C-ponny även där en tredje plats. Igår så var det då Sofia på min vackra Arro Bell som kom trea i senior DM dressyr.
Triss i bronsmedaljer!
Kul.
Vilka duktiga 19 åringar jag har :-) Sofia och Arro Bell. Fast Sofia fyller ju snart 20.......16 oktober.
Hästar fyller ju alltid 1 januari oavsett när de är födda.
Nu börjar jag komma igång så smått men äter fortfarande pencillin har ju hållt mig från ridningen  men idag har Jolita och Wega fått sig en "genomridning".
Imorgon är det gymnasiedax igen men sedan är det lugnt på den fronten de ska på 3 veckors praktik.
God natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0