Försök till ledig söndag

Publicerat: 2010-09-11 Kl: 17:49:31 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Idag har det varit lite lugnare tempo än igår. Haft mina lördagslektioner som fått träna på galoppbommar lång linje på utebanan där de ska rida emellan bommar för mitt i och efter övningen mkt nyttigt. Ryttaren får verkligen en känsla på vad som m menas med rakt och att hålla om med säte o skänkel samt att träna rytmen. Mina fantastiska tonåringar fick avslutningsvis hoppa en lång linje med oxer o räcke - ponny 8 galoppsprång o häst 7. Superduktiga som vanligt.
Efter lunch red jag ut på Arro Bell och jag fick med mig Carina L på Bosson. Kul måste vara år o dar sedan vi red ut tillsammans. Tråkigt att rida själv nu är det partydags och imorgon ska jag ta det lugnt Finaste hästen ska vila.
Jocke har plastat idag igen på Björkeby och imorgon ska våra balar hem tror att det blev ca 53 balar.

Ann 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0