:(

Publicerat: 2010-09-25 Kl: 19:36:17 | I kategori: Allmänt

Jaha det var ännu en lördag till ändå..

Helt sjukt trött :( vet inte vad jag ska hitta på.. Gick upp vid 8 och ut för att mocka och rida Rangun på utebanan, han var mycket fin och bytena börjar kännas mer och mer okomplicerade.. På utebanan är det samtidigt mer plats och jag tycker det på något vis är lättare ute.. Erika Torrång kom springande med sin kamera i högsta hugg så hon har nog fått till några fina bilder på oss i höstdiset :) Självklart glömde jag min egna kamera på Ekelund så ni får stå ut till på måndag med bilder eftersom imorrn sover jag väl kvar på Ekelund eftersom tävlingen är så sent.

Min loppis som jag sett fram emot för att bli av med lite saker gick minst sagt sådär :S vart av med en del grejjer iaf.. Får ta en ny loppis i samband med nån klubbtävling - troligtvis blir det KM helgen den andra helgen i nov. Hade efter loppisen lektion för Ebba på Gent som red med riktigt tryck i honom idag :) Vi jobbade mest med bakdelsvändningar som kan vara mycket svårt speciellt på en så känslig häst som Gent, vi avslutade passet med skolor i trav utmed långsidorna.

Innan vi åkte hem igen till Eskilstuna så "tog vi vägen över" Ikea för ovanlighetens skull där planen var att skaffa ett nytt köksbord då vi sålde vårat för ett par månader sen - tror ni det fanns på lagret?? Självklart INTE!! Helt otroligt :(
årets föl Melete hjälper husse att sko mamma Gaia - är hon inte galet söt i den där grimman?
Rangun med sina "öron" i skritten..
Mille skrittar fram innan ett dressyrpass..

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0