Wishlist 2010 :)

Publicerat: 2010-10-31 Kl: 21:15:00 | I kategori: Allmänt

Ja då var det snart dags för min födelsedag, 29 november ;P

Och jag tänkte här skriva/visa vad jag önskar mig i år, eftersom jag gjorde detta i bloggen förra året då jag fortfarande var kvar i Tyskland.

Absolut högst upp på årets önskelista kommer:


1

Ett undervattenshus till min kamera Canon G11

Känner att jag verkligen måste ha ett sånt här om jag ska ha med kameran utomlands då jag verkligen är rädd om den ch inte vill att den ska bli förstörd av sand och vatten.
dessa är dessvärre ganska dyra :( De dyraste jag sett kostar över 7 000 - mer än kameran ju!
Detta kostade 2590 på Rajalacamera.se

men kan ju inte bara önska mig undervattenshuset :P

Jag skulle också vilja ha:

  • En hattbox till min dressyrhatt

  • Ett kandar till Mille - men är ju lite kräsen.. Hehe såg dock ett på en häst i senaste Ridsport som såg ut exakt som jag vill ha! Det var svart med lackad bred nosgrimma och rundsytt - I like!
  • Mille skulle också vilja ha ett par Eskadron boots med fårskinnsludd

  • Presentkort på Mio och Boutiqe Sorriso, Strängnäs

Var på Sorriso igår då jag fick ett presentkort av ett par kompisar förra året och hon som har affären var jättetrevlig och duktig, jag köpte en Bh som ka passa under en ny klänning :)
  • Presentkort på kroppsbehandling

Mmm finns det något skönare och mer avslappnande än sköna behandlingar och spabesök?

Det var väl det jag kommit på just för tillfället iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0