Sommar och sol - DET vore något!!

Publicerat: 2010-10-27 Kl: 20:50:28 | I kategori: Allmänt

Jag är urless på detta väder!! Regn regn regn och hagar, hästar och utrustning ser ut som skit rent ut sagt.. :S
Idag har det iaf varit löshoppning på schemat och det har gått bra, jag håller på och laddar in videos på alla hästarna nu men det tar ju lite tid så jag lägger in dessa efterhand de blir klara på "tuben"..

Här kommer iaf lite bilder att börja med, kände mig som en japansk turist med min kamera idag - Haha..

Är hon inte galet snygg?!! Vår fina 3 åring Demeter.. Hoppade som en katt gjorde hon också, som ni ser är hon inte så stor - utan alldeles lagom ;P

Tyvärr var det ett hinderstöd mitt i vägen..
Demeter

Här fick man va snabb om man skulle hinna med och ta kort för lilltösen visste exakt vad som skulle göras och for runt utan större problem.. Bell's Thaleia 1år
En riktig katt över hinderna, även om hon var lite spänd idag, och vilken trav hon visade oss!!

Halvsystern Bell's Hera gillade också att få hoppa lite, första gången vi löshoppar dem sedan innan betessläppet i våras.

Årets skönhet Bell's Melete och hennes mamma Gaia fick också springa ett par varv runt, dock med bommarna på marken men oj så hon rörde sig!! Dessutom supersnygga språng över bommarna på marken.

Poseidon och "Leo" vart det tyvärr inga bilder på men tror det vart nån ok video på dem båda!

Rangun fick idag gå ut och lufsa runt i skogen med mig som satt ovanpå och vart som en isbit :S Fy sjutton vad kallt det börjar bli! Mille fick gå 40min på skrittbandet då jag inte ville rida dressyr eftersom han gick hårt i måndags och Fia hoppade igår samt att Gunilla kommer imorrn och jag hade ingen att rida ut med så då fick han motionera "själv". De sprang tydligen runt en del i hagen också starx innan insläpp så han har nog gjort av med en del energi ändå!

Måste också skriva lite om min söta barngrupp jag har på onsdagskvällar, idag var de såå duktiga och det kändes jättekul och bra att ha dem! Om ett par veckor ska de få gå upp till 45min ridning och idag berättade jag för dem att på "45min premiären" så ska de få börja med galoppträning - tror de ni det vart glada och förväntansfulla??! Hehe.. Så nu blir det mycket galoppsnack gångerna fram till dess..


Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0