Mycket snack idag

Publicerat: 2010-10-11 Kl: 22:43:51 | I kategori: Allmänt

Hejsan idag har jag haft teori med mina elever på ridskolan. Alla kom :-) själv tycker jag att det är kul att lära mig mera men ibland stöter man ju på det problemet att en del ridskolelever inte vill gå på teorin. Helst ska man ha fler pass än vad vi har men det är en balansgång.
Själv tycker jag det är kul att ha kurs men tror att det kan vara svårt att få elever att komma på sådant som är utanför den ordinarie verksamheten.
Idag har jag fått schemat för seminariet jag ska går på nästa vecka. Det ska bli superkul men säkert jobbigt då det börjar 08.00 på Strömsholm och slutar 18.00. Ska bli kul att se om det är flera dressyrtränare där, detta är ju ett tränarseminarium med Rolf-Göran Bengtsson, Johan Plate (från Mariefred) och Tomas Fogdö.
Tror i och för sig att det är mest hopptränare som kommer att gå.
Nu är det sovdags så att man orkar med morgondagen. Ska börja dagen med träning för Jenny och sedan blir det lite egen ridning mkt kontorsjobb och avsluta med hoppträning för Erik på fina hästen Uranos.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0