Längst ner på botten..

Publicerat: 2010-10-19 Kl: 19:50:13 | I kategori: Allmänt

Nu hoppas jag på att jag landat så långt ner som möjligt och att allt bara kan bli bättre från och med nu.. Denna vecka började verklgen "mindre bra" och tisdagen vart helt klart ännu värre.. REGN! HUVUDVÄRK till tusen och ännu mer regn och såklart massa att göra på noll tid!
Till slu kände jag bara att allt blev för mycket och gav upp, jag visste inte i vilken ände jag skulle börja med allt :S

Kom hem tog en varm dusch och sen sov jag en stund - nu känns det absolut bättre..


Min fina prins Helios som vi sålde förra sommaren..
Han föddes på Ekelund år 2000 och jag började rida och utbilda honom då han var fyra och tog honom sedan hela vägen upp till MsvB innan han såldes..
Fina fina Helios! Min solgud :)

Han var är nog den enda hästen jag känt mig riktigt trypp på i hoppningen och även om jag inte hopptävlade så mycket med honom, det fick Fia göra, så hoppade jag en del då och då och faktiskt några enstaka hinder så höga som 1,40 - Belive it or not! Höjdrädda jag :P


Tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0