Lera aven har

Publicerat: 2010-11-24 Kl: 12:59:45 | I kategori: Allmänt

Har tagit oss ner till byn for att ata middag tillsamans med 4 svenskar som vi traffat den ana fyller ar i dag sa vi ska ata hummer pa en mysig restaurang som ligger pa palar i vattnet. Var ju tvungen att stanna till innan da jag hort att det ar sno o elande hemma. Men det verkar som ni klarar er fint. I em har det regnat sa vi vantade tills det slutade o nu ar det tvarmorkt -en upplevelse att aka moped i morkret pa jordvag som ej ar slat halt som bara den och stundtals genom skog eller mest hela tiden.
Hoppas alla hastar-hundar-katter och fortstas familjen hemma mar bra.
Jocke halsar Madde att ring om det ej fungerade med slangarna lattare att beratta pa tel an sms
Ann o Jocke
Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej igen!

undrade bara om du skulle ha någonting emot mig Beatrice Nyman igen!

Skulle vart jättesnällt! Hoppas det inte är irriterade, det vill jag inte! Men jag vann inte förra veckan, och behöver nya röster! Ha en bra dag! Kramar! http://nelly.com/se/stimorol-contest-participant-campaign-66/

2010-11-24 @ 14:30:31
URL: http://beiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0