Då var man 22!

Publicerat: 2010-11-29 Kl: 10:05:33 | I kategori: Allmänt

Today is my birthday :)
Har fått massa gratulationer av släkt och vänner - tack allesammans :)

Ja som ni märkte vart det inget inlägg igår de det hastigt bestämdes att vi skulle åka upp till Sthlm redn igår em.. Eftersom Anders syster och hennes kille var nere på mitt födelsedagsfika så åkte vi med dem hem.. Mycket smart med tanke på SJ :S Hade ju inte vart så kul att sitta fast på tåget eller någon station någonstans..
Så vi tog T-banan till Centralen nu på morgonen och sen Arlande Express ut.. Nu har vi massa dötid - Anders kundi inte sitta kvar i stan och ta det lugn utan han ville ut hit :P Hittade ju en datorn här iaf!

Planet lyfter 13.40 och vi landar i Bangkok klockan 6 imorn bitti.. Ska bli helt underbart med värme - vi har ju inga jackor eller tjocka kläder på oss nu så det var ganska kyligt att ta sig hit..

I lördags hade jag min sista lektion på ett par veckor nu.. Det var Ebba som fick sig 1h i kylan.. Hon har blivit SÅ duktig! Jag och Fia red ut på morgonen på Rangun och Limit så det vart Rangu  som vart min sista ridtur.. Hade jag faktiskt kunnat vara utan för det var extremt kallt!! Kände knappt mina lår då vi kom tillbaks. Limit skrämde upp Rangun vid korna på Lilla Koltorp också - hoppas att han inte gett honom menn för resten av hans liv nu..

Ska försöka få Fia att göra lite inlägg då nu både jag och mamma är borta i en vecka, så bloggen somnar in :P
Idag kommer ju Sofia Å med sin häst också, blir kul - även om inte jag hinner träffa henne innan hon sen åker igen för att fira jul eftersom jag inte landar på Svensk mark igen fören på juldagen..Har ju fixat "hennes stuga" "Bastun" så det är nu superfin och mysig - tog en del bilder i lördagsmorse men som ni kanske märkt så ligger de fortfarande i mobilen :S

Håll ut i kylan tills jag kommer tillbaks! och till mina elever: Rid väl och träna ordentligt så ses vi snart men ny energi!!

Massa kramar
Kommentarer
Postat av: jenny

grattis madde! önskar jenny å cally :)

2010-11-30 @ 21:21:18
Postat av: Christina

jag vill ha update ifrån thailand!!

2010-11-30 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0