Bilder igen..

Publicerat: 2010-11-25 Kl: 22:15:54 | I kategori: Allmänt

Ja här kommer bilder på gelpadden :)

Såhär ser den ut på undersidan..

Rakt framifrån..

Såhär ska den ligga på hästens rygg :) Mycket bra uppfinning!

Så lite äldre bilder av blandat kompott då de kommer ifrån min mobil och lag lägger inte in dem i datorn så ofta..

Catmandhu efter ett träningspass för några veckor sedan..

Fina Poseidon i ljusblå grimma :)

Ja såhär såg Limits baksko ut  då den satt på hoven i måndags.. Ganska märkligt att den inte åkte av då det krävs enormt mycket lraft för att böja den så kraftigt.

Ranguns senaste täcke.. :( Det blir några täcken som får avsluta sitt liv på Ranguns rygg varje år..

Här är bildbevis på min smarta lösning i måndags då jag inte fick av klämmen för att lasta av havre.. Ibland så tänker man till.

Dagens halvlyckade bedrift :S Nu är skräpet borta iaf!! Lektionsponnyn Ronjah till vänster..

Mina blöta strumpor :P haha kanske inte jätteintressant men men.. Kallt som sjutton var det!

Ja det vart lite omplanering för morgondagen också.. jag skulle åka upp till Globen för att gå på dagsföreställningen och sedan gå på dressyrmötet som är kl.16 men jag har verkligen ingen lust att åka hela vägen upp i detta skitväder och veta att det är massa kvar att göra hemma även om det vore väldigt kul och intressant.. Får se om Sofia kanske går på bara mötet för hon har blivit bjuden till Globen på kvällen ;P

Imorgon kommer också hon som ska prova Kalypso ett par veckor och sedan förhoppningsvis om allt fungerar köpa henne :) Även om det är väldigt tråkigt när hästar flyttar, hon är ju dessutom född hos oss, så känne det verkligen skönt att bli av med åtmisntone en nu till att börja med för vi har verkloigen på tok för mycket lektionshästar..

Nu ska jag sova! Imorrn blir det stallet igen - och garanterat med plogning för min del :S När pappa kommer hem är det han som tar och köper ett riktigt plogblad till traktorn - det går ju inte att sitta och köra runt med skopan! Speciellt inte nu när marken inte är frusen under snön.. Det får kosta vad det kostar - det känns som att det skulle spara väldans mycket tid iaf!

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hmm, den där padden såg fiffig ut!:) Är det något som går att köpa eller har bara sadelmakare sådana? Jag vet att det finns sådana "hela";)

2010-11-27 @ 11:38:38
URL: http://torader.blogg.se/
Postat av: Madde

jag är faktiskt inte säker på om de finns i butiker eller bara hos sadelmakare, men vore ju konstigt om de bara fanns hos sadelmakare också :S Ja vi har tidigare köpt den "stora" varianten..

2010-11-27 @ 18:44:00
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Ann o Jocke

Hm tror att din far har svart att tana sig att lagga pengar pa ett plogblad.... du vet

Kram

2010-11-28 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0