Lite old pictures!

Publicerat: 2010-05-24 Kl: 22:27:34 | I kategori: Allmänt

Hann med att kolla igenom lite fotoalbum innan jag åkte ifrån Ekelund.. ville ju visa hur Ceasar och Polly såg ut..


Vår första ponny Ceasar! Fia på ryggen och jag i vagnen.. När vi skulle fixa staket så brukade vi ha tråd och stolp i vagnen medans mamma och pappa jobbade :P

Jag och Polly på klubbhoppning 1997.. 9år gammal var jag då..

På den tiden var bommarna lite tjusigare än nu.. dessa bommar har vi idag som träningsbommar.. Bredvid hindret syns Carina Eriksson som rider hos oss på ridskolan fortfarande och längst till höger står min bästa vän Christinas mamma Marie och storasyster Linnea..


Världens goaste ponny, detta kort är taget på en avslutning tror jag.. Armstrong och jag!


Ja & "Amsen " på Luciafirande :P Här var jag inte så gammal..


HEHE!!
Kunde inte låta bli att ta med denna! Det är mamma på vår gammle Challe ( bor på gottland nu) på en gymkhana vid sommaravslutning för många år sedan..

Har fler  bilder men de tar vi imorn istället för nu är det sovdags!

Bye..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, Carina Gustavsson heter hon på bilden var även MRK:s första ordförande.

2010-05-24 @ 22:51:30
Postat av: Maria Granberg

haha gud vad söta bilder!!

2010-05-24 @ 23:50:05
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Christina

tycker det är lite roligt att min mor lyckades smyga med där :p

2010-05-25 @ 20:14:55
Postat av: Madde

Juste Gustavsson var det :P

2010-05-25 @ 20:26:09
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0