Kniper igen

Publicerat: 2010-05-09 Kl: 20:54:13 | I kategori: Allmänt

Ja något föl har det inte blivit ännu och jag blir bara tröttare o tröttare. Det slutar väl med att när det väl är dax sover man som klubbad.
Nu har det glada gänget från ICA åkt hem kul har det varit och de verkade nöjda tyckte vi hade så fina hästar ..... det känns jättekul det är ju mina fina arbetskamrater.
Idag lyckades jag även att få de som var mindre intresserade av att hoppa att tycka det var riktigt kul. De verkade var lite möra när de åkte.
Själv har jag hoppat över ridningen Angelica var snäll och tog ut lille Svarten på en tur runt Hista och Johanna var med på Miran Arro Bell fick vila. Själv gav jag mig ut i skogen med mina nya "springsskor" på en runda, för säkerhetsskull tog jag med mig en påse och hittade förstås en massa murklor igen..............
Nu hoppas jag att det blir sista vaknatten och att det blir en fin liten hingst.
Frysen börjar bli full.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0