Grattis till segern Gripen

Publicerat: 2010-05-16 Kl: 23:01:38 | I kategori: Allmänt

Jag har nu räknat ut hur slutställningen blev i allsvenskan Gripen vann på 25,5 poäng före oss på 25 poäng sjukt liten skillnad men i och med att gripen var bättre än oss sista omången blev det på detta sättet (mer poäng sista omgången). Vi har varsin gång kommit 1:a, 2:a, 3:a.
Då Alcaprinz varitt skadad sedan förra tävlingen och reds utan bandage första gången på tävlingen så fick hon stå över att rida ilaget igår. Hade jag plockat med Jenny istället så hade vi vunnit. Tufft att vara lagledare men man får väl försöka glädjas åt den fina andra platsen (förra året tror jag MRK kom näst sist). Men det är svårt när det skilde så himla lite
Idag har vi plockat murklor igen - har aldrig plockat så mkt i hela mitt liv. Hur mkt som helst i frysen. Avslutade med korvgrillning vid kojan på Jockes jaktmark helt underbar kväll.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0