Föl i natt?

Publicerat: 2010-05-06 Kl: 23:02:10 | I kategori: Allmänt

Ja vi får väl se hur det går. Det kan nu bli när som helst hon har gjort sig klar vaxproppar bla. Lite tufft bara om det inte blir någon sömn i natt då jag har en lång helg framför mig.
Hoppas det blir en gul till.................
Idag blev det en privatelev på morgonen - Lise innan jag red Svarten han var lite motspänstig har inte ridit dressyr sedan tävlingen i söndags. Men till slut så....
Därefter var det dags att lämna gården - lunch med kära svärmor, lämnat mina cavallostövlar till skomakaren som ska sy dit dragkedjor fram precis som i mina tävlingsstövlar. Hårklippning och därefter handla till weekend som vi ska ha i helgen. ICA:s ridsektion kommer hit imorgon. Ska bli kul med nya kunder. Telia har ju varit här i många år nu så roligt med ett till företag.
 
Imorgon ska unghästar ut i en av beteshagarna.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0