Vår i luften :D

Publicerat: 2010-03-09 Kl: 20:11:40 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Äntligen hemma.. just ätit middag o en snabb dusch.. Kändes som en evighet innan jag blev färdig i stallet i dag :S
Jag o Fia red ut på morgonen på Rangun och Limit de skötte sig utmärkt, vart en tur på vägen då det är helt sjukt mycket snö i skogen och i sommarhagarna.. Blir ännu värre nu när det är plusgrader på dagarna för då blir snön väldigt hård på ytan.

Fia hoppade Mille för Erik nu på kvällen han var tydligen mycket duktig :D Innan lunch red jag Herkules han är ruskigt fin faktiskt och syster har nu ävven lagt ut honom på hästnet så det är redan två som hört av sig. Skulle även rida Leo men vart bara longering räckte gott och väl för henne hon vart ganska svettig, och har kommit fram till att den hästen är nog bäst att jobba mycket med ifrån marken så tänkte försöka tömköra imorrn. Hon är ju så enorm så det blir  enklare att få tag och forma henne ifrån marken. Fia longerade Demeter, ungästarna har haft semester sen vecka 7 mestadels pga tidsbrist i snökaoset, men det verkar bara ha gjort dem gott. Får väl se om jag ska prova Demeter imorrn om hon fotfarande kör helikoptersnurr med huvudet :S

Kollade startlistorna för på söndag imorse och insåg att det kmr att bli en mycket låång dag :S Jag har startnummer 13 i min klass och mamma har nummer 16 i klassen efter, det är 40 ekipage i min klass vilket betyder att efter att jag ridit så får vi vänta ca 4-5h innan mamma ska rida och går det bra så måste vi vänta ex antal timmar till.. Då hade vi ändå skrivit i anmälan att jag ville ha en sen starttid, mailade dem i morse och fick svaret att om de får någon strykning i slutet av klassen så kan de flytta mig annars inte :(

Här kommer lite bilder :D

Mille sötstrut i hagen för några veckor sen..   Mille har nu också bling som jag      köpte i Göteborg :D

Lille Rangun fick sola sig idag :D Mmm tyckte han..  Igår låg Ross och solade på sina benbitar..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0