Snön kramar musten av en

Publicerat: 2010-03-02 Kl: 22:00:12 | I kategori: Allmänt

Nu får det vara nog. Vi pallar inte mer snö nu. Igår hann jag ej rida ens. Ridhuset är ju ok men det är ju mkt snö på stallet så nu är det skottning där som gäller men Jocke har ju inte så mkt styrka kvar. Idag har Madde skottat också.
Idag har i allafall mina små pollar fått motion. Det gick riktigt bra med tanke på hur länge de vilat....
I kväll hade jag även ett möte med Ungdomsprojektet vi planerade  mars månads aktiviteter. De ska ju förutom sina träningspass även rida på de clincar som jag skall ha. Nu på lördag och måndag samt sista mars. Denna månad så är det dressyrträning som gäller eftersom alla ska vara med på Lokala dressyrtävlingarna i påsk. Vi får verkligen hoppas att våren har kommit tills dess men .... trot det är ju bara en månad kvar.
God natt
Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0