Kampis has moving on :.(

Publicerat: 2010-03-27 Kl: 14:31:38 | I kategori: Allmänt

Hej..

Lite lessen, har just spolat ner min älskade fina "Kampis" i toan, han fick dock lite rosenblad och en orkide med på resan.. Han var en av våra första fiskar och min absoluta älskling men har hade blivit sjuk så jag beslutade att han fick simma vidare..
Tyvärr har jag inte kvar någon bild på honom men hittade den här som är ganska lik..

Har tidigare varit och lämnat Anders och Calle ute vid Kjula, de skulle spela poker i skolans matsal. Massa folk som skulle dit och spela typ 75st.. Så får se när jag ska hämta dem sen, kan bli väldigt sent om det går bra för dem..

Igår fick mina pållar gå dressyr igen och nu hade jag hängt upp en rosa filt på två hinderstöd och ställt fram en "sockerbit" och blommor :D Mille brydde sig inte spec mycket var dock lite värre med Rangun... Sen hade jag lektion för skolbarnen 8st var de som red, i två grupper, och de var jätteduktiga. Sen privatlektion för Åsa som vanligt och jag fick en liten påskpresent praliner och en av hennes böcker.. Gulligt!

Sen pysslade jag lite i stallet och borstade av Gent åt Ebba så att vi skulle komma igång lite fortare, han var för övrigt mycket lerig som tur var hade han haft täcke.. Athos däremot såg ut som en flodhäst.. :S

Efter Ebbas lektion åkte jag hem och halvdog på soffan till en riktigt dålig film Anders hyrt, 2012 har ni inte sett den - se den INTE! Helt kass och jag trodde aldrig den skulle ta slut.. Riktig besvikelse..

Trevlig helg!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0