Jobbig söndag..

Publicerat: 2010-03-14 Kl: 20:20:05 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Dagen började tidigt gick upp kvart i sju åt en snabb frukost innan jag skyndade vidare ut till stallet.. Väl där knoppade jag först Rangun och sen kom Fia och hämtade Herkules och jag fortsatte med knoppar på honom. Kvart över åtta skulle det nämnligen komma spekulanter och titta på honom innan vi skulle åka kl.9 :S
Full fart!
Så jag visade honom lite snabbt innan jag fortsatte med knoppar på Arrobell innan vi åkte..
Rangun skötte sig okej på tävlingen inga strålande poäng men vi får komma igen nästa helg på Gripen istället. Satt sen och frös och mådde skit i ett antal timmar innan det var dags för mamma att starta.. Mamma lyckades ta EN okej bild på mig o Rangun, efter att jag sagt till henne att anv'nda kameran :S Jag tog iaf en del ganska ok bilder på henne och Bell sötisen!
Den enda bilden som vart på Rangun..

Bell i MSVA:1

Framridning..       

Ross grävde efter möss i rabatten igår..

Igår red jag både Rangun och Mille i ridhuset.. Mycket spännande med rangun då de höll på att ösa snö ifrån taket första 15min jag var i ridhuset :S han vart dock väldigt fin när de sen var klara och han kunde slappna av lite..
Mille var också kalasfin, som vanligt :D

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0