Hosta i natt ?

Publicerat: 2010-03-16 Kl: 22:34:26 | I kategori: Allmänt

Hejsan,

Rena sjukstugan på Ekelund. Madde och eller Johanna har väl smittat mig. Idag var det läkarbesök och nu äter jag pencillin. Har knappt sovit inatt pga hostan. Så idag har jag tagit det lugnt ingen ridning men lite innepyssel blev det  i alla fall. Svårt att vara helt still. Sofia har haft fullt upp med att försöka rida alla hästar idag. Viktigt att de går på söndag är det ju tävlingsdags för fyra - Svarten , Millet, Rangun o Limit.
Det blir full fart i slutet av veckan. På fredag ska vi ha snöskottarmiddag för alla som skottat + deras familjer så 15 st blir vi. Måste planera för den samt handla mat. I helgen kommer även några mammor med barn på ridkurs. Dessutom så kommer spekulanten som provred Herkules tillbaks i helgen....så vi har lite att stå i.
Imorgon så ska jag bara ha en lektion på kvällen sedan ska vi fira St Patriks day....Carina E ska vikariera för mig.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0