Helg info!

Publicerat: 2010-03-22 Kl: 21:59:21 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Gårdagen var väl inte så mycket att hurra för :S Snöstorm och jag menar verkligen storm!!! Första start var i LA:1 med Mille kl.15'54 vi var lite sena men gjorde inte så mycket eftersom han inte behöver spec mycket framridning.. Igår hade han kanske behövt det, han var nämnligen livrädd för domarbordet. Det var tyg och massa blommor runtom, livsfarligt! Lyckades ända trassla mig runt programmet och resultatet vart väl som förväntat katastrof poäng :S
Sen var det dags för Rangun i MSVB:1 kl.17'34 han kändes fin på framridningen, lite trångt var det visserligen. Han var också mycket rädd för domarbordet som tydligen väldigt många hästar reagerat på under dagen. Jag tyckte ändå att jag i den senare delen av programmet fick till en bra känsla och kan kändes stundtals väldigt fin och gick verkligen att rida.. Den ritten filmades också så jag ska försöka lägga in det i bloggen.. Här kommer iaf lite bilder till att börja med :)

Mille
Snygg var han iallafall!
Framridning med Rangun
Galopp
Finpojken!

Och så lille Svarten och mamma..

Bye..
Kommentarer
Postat av: Christina

mille är finast :p

2010-03-23 @ 19:42:54
Postat av: Madde

Hehe det tycker du :P

2010-03-23 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0