:(

Publicerat: 2010-03-16 Kl: 17:06:49 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Har tillbringat större delen av dagen i fåtöljen.. Vaknade tidigt, som vanligt, vi halv sju och kan inte somna om så jag kollade på en film i sängen. Gick sen upp ensväng och hostade till lite vilket gjorde att jag fick en klump i ahlsen som höll på att kväva mig, fick ganska mkt panik tårarna sprutade näsan o munnen rann.. Det gör ju så fruktansvärt ont att hosta nu.. Sen kollade jag på ännu en film, hyrde två igår eftersom jag skulle vara hemma idag, Babylon A.D och Disney filmen Race to whitch mountain.. De var väl sådär båda två faktiskt.

Ändrade tvättiden igår så jag skulle tvätta på dan idag så nu har jag tvättat massor. Gick till affären och köpte massa C-vitamin brustabletter och kiwi o vattenmelon av vilka jag gjorde en smoothie till lunch. Massa vitaminer!

Idag har jag beställt en kamera :D Canon Powershot G11 heter den, ska tydligen vara SUPERBRA! Äntligen en bra kamera så jag kan ta lite bättre bilder, till bloggen också.. Gratis var den förstås inte men jag kommer att ha mycket glädje och användning av den.. Speciellt när vi åker till Thailand i november :D
Mamma o pappas kamera, som mamma skickade pappa att köpa :S, är totalt värdelös går inte att använda inomhus och det man ska fota måste vara helt stilla.. Lätt att ta bilder på kusarna då??
Det skulle ta 2-5dagar innan den kommer så om jag har tur, vilket jag sällan har, så kanske jag kan ha den på tävlingen på söndag!

Fick ett sms av syster tidigare på dan där hon skrev att hon trillat av min pålle.. hehe Mille då.. Busfrö. Jag vet dock inte hur det gick till.

Nu ska jag snart laga lite middag till älsklingen - fisk blir det till hans stora fasa - fattar inte vad det är med killar och fisk :S

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0