Träning för Gunilla

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 16:39:19 | I kategori: Allmänt

Hejsan..

Idag har Gunilla Åkerman varit här och tränat oss, Rangun var riktigt fin och Gunilla var mycket nöjd.. Vart en mest galopparbete idag, och märker nu att jag måste lägga lite mer tid på vänsterfattningarna som tidigare var de som vart bäst, nu har jag verkligen kämpat med högerfattningarna så nu är de super & istället de till vänster måste trimmas.. Alldeles svettig blev han, ja jag också för den delen :P

Nu sitter jag och väntar på att mormor ska komma för hon ska hjälpa mig med papper till skatteverket, kalas att hon jobbade där innan hon gick i pension så hon vet hur man ska göra allt! För jag har verkligen noll koll på papper hit och dit :S

Gordon har varit ute på gräs med betesreducerare (låter mycket bättre än munkorg) för första gången däremot så hade han lyckas klämma ut mulen så vi får verkligen hoppas att han inte har fått i sig allt för mycket gräs så han blir sjuk igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0