Skulle kunna fortsätta några dar till :D

Publicerat: 2010-06-27 Kl: 20:12:52 | I kategori: Allmänt

Halloj..
Dagen har spenderats vid poolkanten tillsammans med de som var kvar efter gårdagens partykväll.. så mysigt och trevligt, vädret har ju verkligen gjort sitt också.. Tror inte att det varit så fint på midsommar så länge jag kan minnas. Lördagskvällen/natten vart senare än fredagens då de sista inte givk o la sig förens vid 6 i morse.. ja tror ja gick o la mig strax innan 5.. Solen var typ uppe iaf :P
Har träningsvärk i magen för att vi skrattat så mycket och i låren efter två omgångar av brännboll på ridbanan..

Midsommarstång på plats - upp kom den men så mycket mer gjorde vi inte med den :P Partytältet vi reste på torsdagskvällen anvädes bara på lunchen på fredagen i övrigt satt vi bara vid poolen så det känns lite onödigt såhär i efterhand att vi ens byggde upp det..

Poolhäng :)

En del av gänget i köket!

Kubbspel lördag kväll..

Syster & jag i Kims fina hatt :)

Idag red jag mammas pållar - Arrobell & Svarten.. Kul att rida Arrobell det var länge sen, han fick ett dressyrpass i ridhuset på förmiddagen.. Tränade på lite allt möjligt kul att kunna göra lite svårare saker mot man är van vid med Rangun.. Arrobell har ju till exempel väldigt fina byten och nått som jag tycket tidigare när jag tävlade honom vart lite svårt var galoppiruetterna, han vill gärna göra dem på sitt eget vis ganska snabbt, men idag gjorde han superfina piruetter och speciellt en åt höger var verkligen säkert 9 mässig :D
Svarten fick också tränas i det varma ridhuset, honom har jagf inte ridit på väldigt länge men han kändes bättre än förut.. Han är dock mycket "tung & stark" tyckte att det fungerade bäst att rida på mer framåt för att få upp honom han går gärna och kryper in med nosen - stundtals fick jag faktiskt en ganska bra känsla.

Nu är det matdags! Har för övrigt inte gjort annat än och ätit de senaste dagarna känns det som :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0