Nattjobb :-P

Publicerat: 2010-06-11 Kl: 23:29:55 | I kategori: Allmänt

Hejsan

Imorgonär ju Madde tillbaks så det blir ordning på bloggen igen. Idag har Arro Bell fått gå ut - runt sjön och en hel del galopp blev det bra tror jag efter dressyrpasset hos Liane igår.
Imorgon blir det dressyr igen. Vi var ute emellan regnskurarna så härligt att galoppera ute på en väldresserad häst.....mjuka fina vägar efter regnet.

Svarten fick ett lätt dressyrpass på utebanan eftersom Jocke vattnade ridhuset när jag red - så kom mina härliga weekend deltagare lite tidigt så jag hann ej rida så länge.

Kul gäng igen - har däremot fått gå upp efter middagen och slutföra deltagar förteckningen till Hakings hoppkurs som är är 23-24 juni. Lovat att han ska få deltagar förteckningen snarast så han kan planera. Många av eleverna har han ju aldrig träffat. Ska bli kul!
Jag hoppade för Haking 1983 tror jag det var. Då arbetade jag som traktorförare på Lennartsnäs säteri i Kungsängen (då fanns inga hästar där). Jag hade min svärmors häst Kortjnoj (e: Gulliver u polskt halvblod)med mig uppstallad på granngården. Jag brukade åka till Järfälla som han då drev.

Imorgon är det dressyrpass på fm för mitt wekeend och hoppning på em.


God natt
Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0