Lovely heels!

Publicerat: 2010-06-17 Kl: 21:48:43 | I kategori: Allmänt

Måste bara visa upp mitt nya fynd till min samling! Alla ni som känner mig är väl mycket väl medvetna om mitt stora skointresse.. Har en samlong som växer, men i år har jag faktiskt inte köpt några höga klackar fören dessa.. Har fått ett par av Anders, men inte köpt några själv FAKTISKT! :P

Fick syn på ett par såå snygga klackar på en tjej som tog studenten i Sundsvall i helgen och vart störtförälskad, och när jag kom hem och kollade mailen hade jag fått nyhetsbrev ifrån Nelly.se och där var de!! Vilket sammanträffande - så jag var bara tvungen att ha dem :)

Ljusrosa snyggingar.. ämtade dem på posten idag - de sitter som ett smäck!

Eftersom jag ändå skulle ha ett par skor så valde jag ut en fin klänning som jag tänkte ha på midsommar också, när man ändå ska betala frakt för en grej kan man ju lika gärna ta en klänning också- eller hur? ;)

Klänningen satt HELT PERFEKT - lite orolig när jag först skulle dra upp dragkedjan men det gick och den är kalassnygg!
Kul också att de är iprincip exakt samma rosa färg på skorna som på klänningen..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0