Glad midsommar!

Publicerat: 2010-06-24 Kl: 22:52:59 | I kategori: Allmänt

Ja nu är det kväll igen och fortfarande härligt ljust ute-tyvärr blir det nu mörkare o mörkare igen :-(
Jag älskar ljuset och solen/värmen även om vi fått en stor dos de sista två dagarna.
Idag avslutades ju kursen för Haking. Det har varit mkt givande och alla verkar mkt nöjda. Idag gick det dessutom bra för mig. Lite knackigt kändes det allt igår men idag så kändes det super.

Dessutom är jag ju mkt stolt över alla mina elever som ridit så bra dessa dagar. Har fått mkt beröm av Haking för god ridning, sitsar och fina lektionsponnyer/hästar.
Känns härligt :-D.
Man blir bara lycklig när man ser alla hästarna hoppa runt och de ser verkligen ut att njuta av hoppningen.
Igår fyllde Jocke år men det blev inte så mkt firande för honom - upp tidigt och köra hösilage som nu är färdigt och hemkört.Gårdagen började 7 och det drog ut på tiden så 20.30 tror jag att middagen åts!
Sedan var Jocke upp med tuppen kl 6 för att vattna banan åt oss som skulle hoppa så vi slapp dammet.
Men när alla hade åkt hem idag så kom kära svärmor hit med en prinsesstårta så då blev det lite firande ändå och imorgon ska vi bort o fira midsommar kan inte minnas när vi var iväg sist. Brukar alltid fira här!
Men det ärä andra som firar här.....och sköter hästar, hundar. Skönt!
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0