Finspång vart det..

Publicerat: 2010-06-06 Kl: 20:27:40 | I kategori: Allmänt

Jaha nu missar jag vårt hoppmeeting för idag har jag anmält mig och Rangun till Ryttarkamraterna Finspångs meeting om 2 veckor.. Mamma ska rida Arrobell i Intermeriarie I på lördagen och Svår B:1 på söndagen.. Jag anmälde till LA:6 på lördagen och MsvB:3 på söndagen.. Så nu blir det till att finslipa allt!!
Känns lite osäkert då bytena, till höger, just börjat fungera och jag skulle vilja få till dem bättre innan tävling men känner att jag verkligen skulle vilja starta honom innan våra hemmatävlingar i juli..
I övrigt så känns det kalas för han är verkligen stark i de flesta rörelserna nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0