Två droppar regn i em

Publicerat: 2010-07-22 Kl: 18:53:17 | I kategori: Allmänt

Ja inte var det mer. Idag var Sofia snäll och tog mina lägerelever på em. Så det blev dressyrlektion på fm och därefter så lastade jag "mina" ädla springare och åkte till Liane och tränade. Det tar i princip en hel dag. Maria G o Amanda V var snälla och följde med mig. Annars hade det varit svårt att åka med två. Mkt glad för det då det var länge sedan jag tränade Svarten för Liane. Han var superduktig idag och jag fick mkt beröm av Liane. Alltid kul-alla mår bra av beröm! Arro Bell kändes lite matt men piaffen o passagen var bättre än sist. Jag fick helt enkelt rida lite mer idag. Ridbyxorna var dyngsura efter 2 timmar i plåtridhus ja även hästarna förstås. Nu är det kvällsmat - fläskpannkaka en klar favorit bland lägermaten. Det ska ev regna imorgon fm har man tur kommer det 6 mm men jag har slutat hoppas på väderprognoserna. Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0