Nytt försök

Publicerat: 2010-07-13 Kl: 22:21:36 | I kategori: Allmänt

Ja se om jag får till några rader. Blev ju förbannad sist när jag inte fick in någon bild. Ser också att Madde verkligen tagit ledigt eftersom hon ej skrivit någonting på länge. Igår fick Arro Bell gå i skritten två ggr inegn ridning. Idag ut runt glashuset i supervärme vid 11 tiden. Dessutom har både han och Svrten gått i skritten ikväll innan jag gav mig ut på en springtur med hundarna. Samtidigt tittade vi över alla hästarna. Det går åt mkt vatten i värmen..... och unghästarnas hovar börjar se skruttiga ut de spricker och fnasas sönder nu när det är så torrt och hårt. Deras bete funkar väl ett tag till. Började annars morgonen med att flytta hem alla lektionsvalackarna då betet är slut i den hagen som Werra o co går i så nu har de fått den hagen. Jag läser väderprognoserna varje dag - hoppas verkligen att de stämmer för i såfall ska det bli regn på lördag.. Simsalabim kom hit som inackordering i söndagskväll känns lite konstigt då vi ägt honom i många år. Men han ser mkt fin ut i alla fall. Hoppas Sofia N hittar någon medryttare till honom. Hon kan ju inte rida själv då hon snart ska ha ett barn till. PÅ lördag kommer nog Madde hem igen. God kväll ANN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0