Nu är det mycket på en o samma gång

Publicerat: 2010-07-11 Kl: 17:21:14 | I kategori: Allmänt

Hejsan.. Sitter o väntar på Anders som är hos sin mormor på sjukhuset.. Vi ska ju åka ner till Jönköping idag för att hälsa på och sova över hos min mammas morbror och hans familj :) Sen ska vi vidare till Christina imorrn. Gårdagens start i MsvB:4 på Rangun är jag överlag mycket nöjd med - hade inte ridit igenom programmet en endaste gång på honom innan.. Funderade på hur programmet gick under middagen kvällen innan sen när jag vaknade på morgonen så kom jag på hur slutet var :P Så jag tittade på första ekipaget innan det var dags att rida fram. Ange tog för övrigt såå fina bilder på mig och Rangun ifrån framridningen :D Ham var iaf jättefin på framridningen och i travdelen så fick jag i princip bara 6or och 7or om jag minns rätt men sen i galoppdelen så fick vi ganska mycket missar och han vart lite spänd nere vid dommaren.. Jag är iaf jättenöjd med honom och nu kan det bara bli BÄTTRE! Tror jag fick 57% nånting.. Vädret under helgen har också tagit mycket på krafterna både hos hästar, ryttare och speciellt alla underbara funktionärer som ställt upp hela helgen.. Camilla är värd enormt mycket som står och sliter i kafeterian som varit så överhettad att det känts som en bastu inne i köket trotts öppet takfönster och fläkt. Båda ryttarmiddagarna har varit supergoda och mycket uppskattade av alla tävlande. Nu kommer jag iaf att vara borta till på lör så Rangun får nu en liten semester efter sina fina prestationer och Mille han får väl vila ytterligare - känns som att han vilat så mycket under våren och sommaren att det varken gör till eller från. Tror ändå inte att Fia och speciellt inte mamma har någon lust att sätta sig upp på honom. Han är ju inte jättetrevlig i början men det är ju iof ganska bra balansträning :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0