Smått & gott!

Publicerat: 2010-01-30 Kl: 23:19:47 | I kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen lagt in bilderna från mobilen!
Rangun med tjockis benet för några veckor sedan..
Skrutten igen här med snyggt bandagerad hov efter balltrampet..
Fullt frisk o pigg o glad!
Vad gör Limit?! Kanske vill han inte frysa om halsen :P hehe såg mycket skojjigt ut!
Jag & Rangun på mysig (och snöig) tur i granskogen..
Förra helgens goda frukost Oboy med grädde och choklad.. Mums!
Vårat nya tjusiga akvarium, här bor nu 2 malar, 10 black mollys och ca 15 guppys..
Den rödfenade hajen tog jag idag med hem till mammas och pappas akvarium eftersom han jagade de andra lite väl mycket, men jag tror att deras jättescalar kommer att sätta honom på plats! :P

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0