Missade visst poängen!

Publicerat: 2010-01-23 Kl: 11:26:08 | I kategori: Allmänt

Hejsan..

Insåg just att jag missade berätta meningen med gårdagens överskrift, bra på mycket. Var kanske lite trött när jag skrev :P Hur som helst så när jag skulle åka hem igår så vid Lilla Koltorp så var det en bil som kört i diket, vår granne Torsten o tror att det var hans dotter som körde så jag erbjöd mig att dra upp dem eftersom att pappa inte var hemma.. så jag vände hem o hämtade traktorn! Tror att det tog max 10min från det att de körde i diket innan de var uppe igen, snabbt jobbat! :D

Igår kunde jag som vanligt inte somna direkt utan slutade med att jag började på en ny bok så jag hann drygt 40 sidor innan jag sen  kunde somna, vaknade dock tidigt som sjutton i morse :S Nu har vi storstädat lägenheten hela förmiddagen så nu ska vi ner på stan en sväng o sen handla mat inför ikväll.

Kände för att lägga in en härlig sommarbild på Limit i en grön sommarhage!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0