Ännu en vecka till ända..

Publicerat: 2010-01-10 Kl: 20:20:19 | I kategori: Allmänt

Go kväll!!

Usch jag är ju verkligen ruskigt dålig på att hålla bloggen uppdaterad, men om man ska skylla på något så får jag väl skylla på den extrema kylan :P Helgalet!  Vattnet har frusit nästan dagligen i minst ett av stallen :S
Allt tar så mycket längre tid och man måste hela tiden vara supernoga med att hålla alla dörrar stängda osv - vilket inte alla förstår :S

I helgen har jag och Anders varit hos hans ena brors familj ute på Muskö utanför Stockholm, lååångt bort. Trevligt då vi inte träffat dem sedan vi var där och firade midsommar.. och på vägen hem idag så stannade vi på Ekelund eftersom jag skulle mocka samt ha Grönt kort kurs. Gick kalasbra nu har de bara den skriftliga delen kvar som ska göras nu på torsdag.
Lille Rangun har lekt lite väl häftigt i hagen för i torsdags kom han in med ett litet broddhål på innsidan av vänster framben ca 15cm ovanför kastanjen.. Så nu har han ett elefantben men han verkar inte bry sig direkt om det och han är inte halt. Har tagit bild på det men hittar inte sladden så det får visas en annan dag..

På onsdag ska Liane Wachtmeister komma men tror inte att det blir något eftersom det fortfarande är svinkallt -17C* senast jag kollade.. Så förhoppningsvis så kommer Gunilla någon dag istället ringde henne förut också för att bjuda henne på middag nästa helg så det blev fredag.. Ska bli trevligt har pratat om det ända sedan jag flyttade hit men hon jobbar mycket.

Ha en trevlig kväll!!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0