2010

Publicerat: 2010-01-04 Kl: 18:41:01 | I kategori: Allmänt

Då var det nytt år.. Tiden går ju så fort!
Nyårsfirandet var härligt med mycket god vällagad mat, by myself and friends :D
Happy new year! Svart klänning med stor röd rosett på ryggen samt röda siden klackar :P

Efter nyår så har jag tagit det ganska lugnt o igår var jag, Anders, Adde, mamma o syster på Ikea efter att mammas ridweekend slutat.. Hittade lite smått o gott bla en ny matta till vårt vardagsrum så den tidigare var vit - inte speciellt praktiskt...Så nu vart det en svart lite fluffig sak ;P o sen en spegel till min garderob :D happy!
Idag har Mille sötnosen fått börja jobba igen efter 2 veckors semester.. Pigg o glad var han :) Kul! I natt åkte min alldeles underbare vän Christina till Thailand för att bo på lyxhotell i 10dagar  tillsammans med den familjen hon jobbar och bor hos nere i skåne..
AVUNDSJUK!
Vill också till värme, hav o vita stränder..

Idag har jag haft dagläger för 4 söta tjejer, hoppning var det på schemat o de skötte sig utmärkt både tjejer o ponnys :D Imorrn kommer Gunilla Åkerman för lite dressyrträning :D Kan behövas var länge sen sist nu..

Bye!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0