Mer snö?!

Publicerat: 2010-02-02 Kl: 20:31:00 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Idag har jag haft en ganska lugn dag.. Red dressyr på Rangun på morgonen o Fia hoppade Mille, såg bra ut de språng jag såg han tycket ju att det är så roligt! Rangun var också mycket fin så det känns bra inför Liane imorrn :D
Efter lunch så red jag Leo en stund och tyckte faktiskt att det kändes lite skillnad på steglängden. Pappa har skott henne fram samt satt på tygder på framhovarna för att hon ska ta ut steget mer, man brukar tydligen sätta tynder på travhästar. Så jag har funderat lite på nu om det kanske inte skulle kunna vara ngt att testa på Rangun eftersom vi har lite problem med travlängningarna..
Sen kom det lite tjejer ifrån skolan som fick mellis o sen har jag pysslat i stallet hela em o kvällen innan jag åkte hem halv 7.. Har bla möblerat om lite i sadelkammaren lånehjälmarna och pappas hästskor har fått byta plats med varann. Är riktigt nöjd med den flytten faktiskt :D Är alltid så trångt att stå precis i dörrhålet o hjälpa massa barn med hjälmar o så brukar det alltid vara någon som ska gå förbi just då :S

Har även bytt lite stigläder och tyglar.. Nu ska jag iaf försöka hitta på ngt åt Anders eftersom han fyller 25 nästa helg :P Kom gärna med lite förslag :D

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0