Hoppträning idag

Publicerat: 2010-02-23 Kl: 22:12:46 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Idag har jag hoppat Svarten för Erik. Banhoppning var det idag i hela ridhuset eftersom det är sportlov och inga vanliga ridlektioner. Jag red väl lite osäkert i början, första gången jag hoppade bana på Svarten och har ju inte ännu hittat alla "knappar". Måste också hitta ett bett som passar bra - Kalypsos var ej helt "100" idag. Ska leta på Skandinavium både efter kandarstång och bridong samt ngt att hoppa på. Jag är ju en sådan person som vanligtvis rider med ett traditionellt vanligt bett men men...
 Han var ju ej alls lika tittig idag så det går ju sakta framåt nu är det bara att ladda för dressyrtäningen imorgon när Liane kommer ska bli kul :-D.
Millet hoppade i samma grupp med Sofia på ryggen - riktigt fin var han och pigg.
Arro Bell har fått ett dressyrpass och det kändes helt ok.
Annars har jag tagit det ganska lugnt idag, var i Mariefred och tränade på gymmet hos sjukgymnasterna. Idag blev det ett långt pass över 1 timme blev det visst. Passade på att duscha när jag var i "stan" vårt badrum är fortfarande ej klart grrrr.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0