Duktiga Bosson!

Publicerat: 2010-02-21 Kl: 15:26:55 | I kategori: Allmänt

Tjo i snöyran!

SHIT VAD MYCKET SNÖ DET KOM IGÅR!!!!!!
Heltgalet.. :S Men väldigt fint och idag har det varit kalasväder med klarblå himmel och strålande sol!

Bosson var så duktig idag vi fick ett stopp på regnbågshindret i LD - 90cm.. och jag efteranmälde mig till LCn där han också var fin och jag var fullt koncentrerad på att han skulle över regnbågen så jag började rida lite för  sent efter hindret och han försökte smita åt sidan på nästa hinder istället så det var mitt fel, men kul att han skötte sig så bra! :D

Vart ju ett väldigt mannfall pga vädret i LD vart det bara Mariefredsryttare och i de resterande klasserna var det väl rubt 10 i varje klass. pappa har suttit och plogat nonstop hela morgonen och även många timmar i fredags och igår.. Stackarn han börjar bli ganska trött på snön nu..
Fia red Mille i LD och LC o han skötte sig utmärkt nolla i LD och ett "stopp" i LC såg bra ut o hon släppte honom lite för tidigt så då pep han såklart åt sidan istället - gäller att rida varje steg Fia!!

Nu har vi storstädat lägenheten och jag tänkte lägga mig i soffan med en kopp te för att försöka bli av med den odrägliga förskylningen..
Här kommer äntligen en mycket försenad bild på naglarna som jag fixade förra fredagen..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0