Charlotte du har alltid rätt :P

Publicerat: 2010-02-23 Kl: 20:05:23 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Just pratat med min syssling ganska länge, typ 45min. Trevligt var länge sen vi pratade.. Jag och Fia ska åka på tävling där hon har sin häst den 14/3 så det blir kul.. jag ska rida Mille och Fia Limit vi ska båda rida LA:3, Fia ville egentligen rida LBn men den var redan full så jag övertalade henne att rida LAn istället :)

Idag har det iaf inte varit fullt lika kallt och dagen har varit ganska lugn och trevlig.. Mockade och red Rangun i ridhuset på morgonen, fick också för mig att skritta av ute en sväng.. Mycket korkatt eftersom et var snöstorm och jag var genomfrusen när vi väl kom tillbaka :S
Fia hoppar Mille för Erik nu ikväll.. Sen hjälpte jag mamma med att flytta runt lite hyllor och byråer då de håller på att tapetsera/måla om på övervåningen.. Målade även en bokhylla som nu ska bli ljusgrå istället för träfärgad :)

Imorrn ska Liane komma, känns lite dumt eftersom spec Rangun har gått väldigt lite de sista dagarna plus att påtorsdag så åker ju hela familjen till först Jönköping till mammas morbrors familj och sen vidare till Göteborg och Scandinavium på fre jag och Fia fick biljetter i julklapp så vi ska se dressyren fre och lör! :D
Blir säkert en del shopping i mässan också :P den är ju enorm på Scandinavium!!!
Ska också träffa Elin, som jag jobbade med i Tyskland, hon bor vanligtvis i Gbg och är nu hemma så det ska bli kul att träffa henne :P

Bye..
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det vet du... :)

2010-02-24 @ 09:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0