Mkt som sker i stallet..

Publicerat: 2010-12-19 Kl: 13:30:42 | I kategori: Allmänt

Ja det verkar vara full rulle pa Ekelund! Borjar bli riktigt trott pa att skriva utan de tre sista bokstaverna i alfabetet.. :S

Mamma ar ju veerkligen superbra pa att holla igang bloggen ifa! :D
Trakigt med Walza verkligen men det ska nog ga bra med den lilla, jobbigt nar det sker sa snabbt bara. Igar vart det mycket sent - Dave var i farten igen!! Trevligt iaf.. Idag har det varit halvbra vader molnigt pa fm som sedan lattade upp ngt sa egentligen gansak perfekt for "solning" annars blir man stekt pa en gang!

Nar vi satt i en bar igarkvall med Dave kom det en svensk familj med tva barn dar dottern red, 9ar, jattegullig var hon.. Visade sig efter att jag pratat med henne en stund att hon kande den 7-ariga flickan som vart trampad sa olyckligt for ngn monad sen.. Laskigt :S Denna tjej verkade dock inte sa paverkad av det.

Nu skule vi egentligen varut pa vag till Patong for att traffa Koi, som tidigare jobbade pa Cocunut, da hon nu jobbar i Patong istallet.. Men eftersom jag kanner mig ganska trott och lite ont i mitt lilla huvud sa flyttade vi fram det till imorrn.. sa vi ska traffas kl. 14 for att ata lunch och sa for vi se vad vi hittar pa sen, hon borjar jobba kl.18.

Anders koper Aftonbladet varje dag sa jag hanger med lite i vad som hander i ovriga varlden iaf! Mycket sno verkar det vara hemma :) Hur mycket ar det nu egentligen?? Ingen lust att skotta tak igen iaf..

Hmm kommer alltid pa massa jag ska skriva i bloggen da jag inte sitter vid datorn men nu  kanns det som att jag inte fick med halften av det.. Minnet sviker ibland.

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0