Last night in paradise..

Publicerat: 2010-12-23 Kl: 15:31:20 | I kategori: Allmänt

Japp da var resan snart till enda.. Trakigt men enda lite skont - kanns som att vi varit borta superlange nu, och det har vi ju faktiskt - nastan en manad! Men det har verkligen varit harligt! Aven om vadret inte varit som det ska, nu denna veckan verkar det dock ha atergott till det normala for en Thailndsk vinter med stekande sol och alltsom oftast klarbla himmel! :D Lovely!
Kanns som man ar ganska brun nu ocksa - kan bara gissa hur bruna (svarta kanske) vi skulle varit om det varit sol varje dag :P

Ska iaf bli skont att komm hem till pallarna, aven om det just nu verkar vara riktigt kallt och elandigt hemma. De saknar nog mig ocksa iaf Rangun som inte jobbat sa mycket - han har ju inte haft ngn langre semester alls i ar.
Mamma har iaf hallt mig lite uppdaterad med hjalp av bloggen, mail och sms.. Smsen dock till en "vanlig" mobil vi har med oss da det inte ar sa ekonomiskt med Iphone.. Den har jag bara anvant som en vanlig dator - skont for da kan jag anvanda alla bokstaver..

Ska ocksa bli kul att ha mina duktiga elever igen, hoppas att de tranat ordentligt aven om inte jag varit dar och "tjatat" pa dem.

Imorrnkvall flyger vi da iaf hem igen, landar vid 6-7 ngn gang pa lordagmorgon.

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0