Kkkallt :S

Publicerat: 2010-12-28 Kl: 20:07:59 | I kategori: Allmänt

Brr säger jag bara - det är kallt, men alla andra tycker det är varmt efetrsom de jämnför med hur det var förra veckan :S

Men förra veckan hade ju jag det såhär skönt!!
Mmm vita stränder, blått vatten och massa massa värme!
Extremt god mat i mängder! Kolla hur stora räkor :P
Kajaktur på Phi Phi Island..

Ja o på torsdag ska det tydligen blir 20 minus igen.. Idag har jag iaf varit varm om benen i mina nya fina thermobyxor :D
Jag skrittade Rangun på fm, han var så härlig att sitta på igen, riktigt pigg var han också. Jag provade att jogga ett par varv också, nu går det nog att börja sätta igång honom ordentligt igen. Ska bli kul - min lilla sötnos!

Han har så härlig uppsyn!

Mille fick sig ett dressyrpass på em, kändes kalasfin då jag började men sedan vart han lite motspänstig och på slutet även sur.. men Fia har inte pressat honom något direkt och hon har dessutom mest hoppat och ridit ut. Så han får väl en chock nu när jag kommer och "plågar" honom med ett ordentligt pass..

Idag lagade jag lunchen till mammas kurselever, jag lagade köttfärslimpa (för första gången) på älgfärs och till det kokt potatis och löksås..

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0