Fortfarande inte sa bra vader

Publicerat: 2010-12-02 Kl: 03:29:59 | I kategori: Allmänt

Igar bar jag runt pa ett paraply hela dagen. Shoppade mest ngt till Sofia..och var pa marknaden det blev ett halvt kilo chili. I,orgon kommer Anders o Madde hit . Kul!
Just har vi ar nu gar datorerna snabbare an hemma....passar pa att kolla mailetc kankse underlattar ngt for Sofia. Nu ar det inte manga dagar kvar.
Vi tar oss till stranden snart hoppas verkligen att solen kommer fram under dagen.
Varlden ar liten i alla fall. I gar nar vi gick utmed stranden sa sprang vi pa Jocke o Jeanette. Jeanette hade ju sin hast Puh hos oss tidigare, hela familjen o slakten hade de med sig hit till Kamala. Jocke akte ju efter oss och hade hunnit sla pa nagon tappsko hos kund till min Jocke. Tufft att vara hovslagare och ta semester da far man sko som bara den innan o likadant nar man kommer hem.
Ann
Kommentarer
Postat av: Madde

Vet att många saknar inlägg ifrån mig här i Bangkok men det har inte varit helt lätt att hitta dator plus att vi verkligen haft fullt upp :) Anders har idag köpt ett 24h internet så vi kan använda våra Iphones men som ni vet så går det inte längre att skriva inlägg ifrån denna, väntar på en uppdatering som ska göra det möjligt igen..

Imorn ska jag nog kunna hitta en dator när vi är på plats i Kamala!

2010-12-02 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0