Ett kort inlägg innan jag ska ut

Publicerat: 2010-12-22 Kl: 17:23:29 | I kategori: Allmänt

Ja -24 grader är det ok att rida då? Vet i katten, ska se hur det funkar med första lektionen. Tror annars jag får ringa o avstyra.
Har ju varit dålig i min hals men var lite bättre igår så då blev det 3 hästar...inge bra så natten var ju inte så kul. Idag har jag inte ridit alls det får vara lite varmare. Vattnet fryser i stallet och allt blir så bökigt.
I måndags fick jag så trevlig överraskning. Innan mina lektioner knackade det på dörren och där stod en man som levererade orkideér till mig -som jag älskar. Ett tack från Telia-ridsektion för alla kurser de haft här. Jättekul! Jag köpte med mig en massa orkidee´r hem ca 50 stänglar (om det heter så) har bett Madde o Anders att köpa med sig när de åker hem så vi får väl se om de kommer ihåg.
Så det blir nya fräscha på bordet.
Så fick jag ett litet paket med godis från en elev (redan slut) och så blev det vi med det mest fascinerande julkort till - ett fotomontage på hela familjen och alla deras djur. Måste vara mästerfotografen Erika som gjort?
Tack alla!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0