En till dag i kylan o fler lär det ju bli....

Publicerat: 2010-12-08 Kl: 17:31:56 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Sitter nu och värmer mig inför de sista timmarna (mina lektioner). St Botvid har åkt hem inte så många elever 5 kom ner igår en hade feber o åkte hem igår kväll och efter lunch idag var det två till som kroknade (antagligen smittade),
Idag hann jag rida Limit på morgonen o sedan red jag faktiskt Arro Bell ändå. Han var ju ganska pigg efter 4 veckor på box. Lite joggning fick det bli-han har ju fått gå i skritten i två veckor så han har ju rört sig en del ändå.
När eleverna skulle rida så var de ju bara två till slut så då red jag Wega och hade uppsutten lektion. Det gick ju bra det med. Sofi longerade sedan Demeter som var mkt pigg medan jag o Elin o Emma tog in hästarna.
Sofia fick sovmorgon idag ocj har sedan hoppat Millet, Dosan och bommar med Miran. Hon har just nu Maddes juniorer i ridhuset och snart ska jag då ut till mina tre gruppper.
En del nya elever blir det efter jul några kommer o provrider innan jul. Dessutom börjar det fylla på i mina kurser/läger i jul-nyår.
Erik var ju här igår men jag hade redan bestämt att hoppa över passet då man är helt fel i tidsomställingen från resan. Sofia B red istället på Uranos och det gick bra hon red ju honom även när vi var borta.
Ja då är det bara att klä sig varmt!
Vilket knappast Madde o Anders behöver. Ikväll får jag tillbaks min vanliga dator och ev kan det bli några bilder i bloggen längre fram i veckan.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0