Vad gör man utan grannar!

Publicerat: 2010-08-14 Kl: 21:52:29 | I kategori: Allmänt

Ja denna sommar har jag inte hunnit klippa mig vilken tur att man kan cykla upp till grannen mellan arbetspassen och få de gjort. Lägertjejerna undrade när vi åt middag - när jag hade åkt till frissan....
Så kan det vara på landet.
Nu ska jag göra diplom till imorgon.
Vi har värsta mygginvasionen och alla lägerbarnen + hästar är ofantligt bitna det började igår som värst. De är agressiva som bara den. Men när vi red ut så sprayade jag alla mina lägertjejer med myggspray som jag har köpt i Thailand. Det hjälpte ska köpa många flaskor nästa gång.
En av mina elever har varit o tävlat dressyr idag - en vinst på 69 % i LC och en tredje plats i LB -Erika på Shazli jättekul så det får bli en bild på dem.
Grattis!


Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0