Snacka om heldag på Ikea!!

Publicerat: 2010-08-26 Kl: 19:57:25 | I kategori: Allmänt

Jaha snabbfix av stallarna imorse sen for jag mamma och syrran iväg mot kungens kurva och först in en snabbis på Hööks o sen vidare till "höjdpunkten" Ikea.. 5h (!) senare var vi färdiga med att packa bil o allt - 5 kundkärror behövdes för att frakta allt ut till bilen :S Nu ska vi väl iaf ha det mesta som behövs för ett snyggt funktionellt kök som man kan trivas i i kafeterian :D Happy! Så nu ska allt "bara" på plats också.. PAPPA!

Jag hade ju faktiskt tänkt att jag skulle hinna rida iaf både Mille & Rangun men så vart det alltså inte då vi körde in på Ekelund strax efter fyra och halv fem skulle jag sen ha två stycken 45min lektioner eftersom Jenny var sjuk.. Fia tog mittenlektionen och mamma de två sista - tur att det aldrig finns jobb på Ekelund.

Nu har jag troligtvis fått en elev till också!! :D En tjej som ridit hos oss sen hon var liten och har nu i sommar köpt en egen ponny som hon har i Strängnäs, hon rider fortfarande kvar i sin grupp på ridskolan också (!) Vilket inte är helt vanligt när folk skaffar häst - då kan de allt och behöver ingen mer hjälp - typ..
Så första lektionen blir på onsdag nästa vecka då jag åker till hennes stall för att ha lektion.

Härlig bild på Melete på väg till hagen..
Har ni också tänkt på att det har blivit väldigt kyligt om dagarna nu :( snart är det väl dags för Buffy att pulsa runt i snön igen..

Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0