Slit att göra prov

Publicerat: 2010-08-29 Kl: 21:23:39 | I kategori: Allmänt

Sitter här framför datorn ikväll igen just nu har jobbat med del två av NPH -klassens prov i hälso o sjukvård som tur var har jag bra musik till - Nightwish.......även att rekommendera vid städning men då HÖG ljudnivå. Då får man energi att städa.
Imorgon är det träningsdag. Jag o Madde ska till Liane och träna, ska bli kul har ju lite tävlingar framöver, sedan är det ju tunnsått. Tisdag o onsdag är Sofia på kurs i Stockholm - redovisningskurs. Tyvärr så missar hon ju de två första grupperna på Erikträningen. Madde ska rida en grupp och jag tror att jag ska rida två. Beror på om det finns hästar förstås till det. Nu är ju Svarten borta...
Idag har jag haft stallmöte i cafeterian - vi fick knappt plats många nya och flera som "delar" eller är medryttare på hästar.
Många nya elever har det kommit till ridskolan. Jättekul både barn och vuxna. Härligt när grupperna börjar bli fulla. Det är bara några få grupper som ligger sen t på kvällen som det är lite magert på.
Nej nu måste jag fortsätta med arbetet..
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0