Rolig dag idag

Publicerat: 2010-08-31 Kl: 23:17:20 | I kategori: Allmänt

Tänk vad man kan få en kick av att hoppa. Det var väl så alla började sin bana på hästryggen innan man inser att man även måste rida på marken dvs dressyr.
Jag har i alla fall haft fyra roliga ritter idag började med fina Limit sedan Arro Bell som fick hoppa lite låga hinder på utebanan han tänder verkligen till -älskar att hoppa ikväll har jag ridt två hästar för Erik Bosson och Uranos vilka fina hästar. Jag kände mig nöjd med ridningen Bosson har ju Sofia tagit över så det var ju ett tag sedan och Uranos hoppade jag väl någon 5,5 när han var fyra har inte direkt ridit honom sedan han fick sitt nya "yrke" lektionshäst för ganska många år sedan vi det här laget. Vilken fin häst det är måste vara vår bästa han är ju dessutom så allsidig går utan poblem med små barn på ryggen.
Det verkar ju faktiskt som han verkligen trivs på jobbet. Dessutom fick han ju bästa boxen på gården i sina "anställningsvillkor" minst 16 kvm2. Den är han värd.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0