Onsdag

Publicerat: 2010-08-11 Kl: 20:38:16 | I kategori: Allmänt

halloj..

Känner mig lite tom i huvudet - vet inte riktigt vad jag ska skriva och var jag ska börja..

Jag har iaf inte ridit så mkt idag då Rangun ska ta det lugnt och Fia hoppade Mille på utebanan - tog några kort men kameran är kvar i stallet.. Red ut med min grupp på fm och jag själv red Wega.. Efter lunch fick ja äran att ta premiärturen på Herkules som inte haft en ryttare på ryggen på flera månader.. Han har dessutom varit halvvild när man leder honom och bockar runt i hagen, men jag gillar ju lite fart och fläkt och utmaningar dessvärre vart jag lite besviken då han var som vilken "ko" som helst :P hehe..

Han skötte sig bra iallafall jag skrittade och travade runt  lite i en kvart ungefär, imorrn blir det nog lite galopp kanske kommer det lite bocksprång då iaf! Jag hade ju ändå satt på en martingal och allt för att vara förberedd på det värsta :)

Ska lägga in helgens ritter igen för min kära syssling ringde igår och förklarade hur man gör!
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ser att du fixade det :)

2010-08-11 @ 21:28:01
Postat av: Madde

yes tack för hjälpen :)

2010-08-11 @ 22:44:24
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0